niedziela, 17 lutego 2013

... ostatnim tygodniu w zdjęciach


Zaczynam wracać do normalnego życia. 
Zimowa sesja mnie wykończyła :/ Wycisnęła ze mnie wszystko... Ostanie tygodnie to istny maraton: więcej, więcej i jeszcze więcej. Życie w biegu i w dodatku w ciągłym stresie zdecydowanie nie jest dla mnie. Na szczęście mam to już z głowy i mogę śmiało powiedzieć "4 semestrze witaj!"

 Dzisiaj coś na rozgrzewkę, bardzo krótki post ze zdjęciami z ostatniego tygodnia :))


 malinkowe cudo | wycieczka do warszawy | walentynkowy bukiet | czas zaplanować wakacje | coś słodkiego | w poszukiwaniu nowego telefonu

A jak Wam minał miniony tydzień?
Pozdrawiam Róża

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zdjęcia, pokazują codzienne życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten malinowy krem, jeszcze go nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. to coś słodkiego wygląda kusząco

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszedłem na tę witrynę przez Google, nie powiem znakomita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny! co z Wami? gdzie nowe posty? :)

    OdpowiedzUsuń