środa, 23 stycznia 2013

... szczoteczce do zębów

Witajcie!
Dużo się u mnie dzieje... więc post będzie bardzo szybki. Sesja trwa i nie ma zamiaru odpuścić. Mam nadzieję, że jeszcze kilka dni i wreszcie się wyśpię. Nie jestem śpiochem, ale zawsze wtedy kiedy mam straszny nawał wszystkiego, to mogłabym spać do 12. No cóż... nie tym razem.

W ramach maleńkiego odpoczynku wybrałam się dzisiaj do Rossmanna i kupiłam to ...


Już dawno myślałam o zakupie takiego "sprzętu", ale wciąż to odwlekałam. Uważam, że to świetna sprawa dla kogoś kogo męczy długie szczotkowanie zębów i chce próbować bardziej zmechanizowanej wersji. Mam nadzieję, że będę zadowolona i mycie zębów stanie się przyjemnością tak jak jedzenie żelek Haribo :D

A Wy? Czego używacie do mycia zębów? Normalnych czy mechanicznych szczoteczek?


I mały bonusik :) Widok z naszego mieszkania.


Pozdrawiam Róża


8 komentarzy:

  1. A można wiedzieć co studiujecie Ty i Twoja kuzynka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja studiuję finanse i rachunkowość a Bogna biologię :)

      Usuń
  2. Używam mechanicznej szczoteczki od ok 2 lat. Nie wyobrażam sobie powrotu do normalnej

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały jest Twój blog :) Dodaje mi codziennie inspiracji :) Dodaje do obserwowanych,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uzywam oral b triumph 5000 :-) zdecydowanie wole elektryczne szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam klasyczną, ile takie cacko?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy takiej nie używałam i nie zamierzam. Moim zdaniem taka szczoteczka nie jest w stanie doczyścić porządnie zębów.

    OdpowiedzUsuń