niedziela, 20 stycznia 2013

...kolejnej zmianie. Ile Bogna wytrzyma bez kombinowania?

Kolejny odcień na mojej głowie. Miesiąc temu nakładałam na włosy Color&Soin w odcieniu 7C z nadzieją, że uda mi się rozjaśnić choć trochę włosy potraktowane w październiku Ciemnym brązem Khadi.
O tak, moje włosy nie miały ze mną łatwo ostatnimi czasy.
Ale wiem przynajmniej jedno. Źle czuję się w takich ciemnych włosach jakie daje Khadi ciemny brąz. Wyszło niemal czarno. Wyglądałam niezdrowo. Tęskniłam za rudym. Teraz moim włosowym celem jest właśnie on a moim pierwszym krokiem było wczorajsze farbowanie farbą HENNA creme w kolorze 03 rubin marki Delia. To nie było pierwsze moje spotkanie z tą farbą. Delia to były moje początki kombinowanie z włosami. Obok podobnych farb Venity.


PRZED czyli Color & Soin 7C na spraną Khadi Dunkelbraun 
Kolor bardzo nierównomierny, znacznie jaśniejszy na górze. Włosy dziwacznie odgniecione po koczku o.0


ziołowy krem koloryzujący Delia rubin


zdjęcie z bliska, z lampą dla pokazania czerwonego odcienia


Co ja poradzę? Kocham zmiany! I czerwone włosy! :)


Drugim moim włosowym marzeniem jest taki kolor: 

Coś pięknego.
Tylko jak go osiągnąć na moich włosach bez palenia ich rozjaśniaczem? 
Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam Was

BOGNA :))

3 komentarze:

  1. ten kolor na ostatnim zdjeciu przepiekny, super jakby udalo ci sie taki kolor osiagnac:) moze naturalne metody rozjasniania, miod, albo bezbarwna henna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma innego wyjścia, kolor trzeba ściągnąć by uzyskać taki ładny rudy jak na ostatnim zdjęciu:) pisałam u siebie na temat dekoloryzacji;) nie jest wcale taka groźna

    OdpowiedzUsuń