piątek, 18 stycznia 2013

... czerwonych szpilkach

Nie sądzicie ze czerwone szpilki to atrybut kobiety? 

Przyciągają wzrok mężczyzn, dodają parę niejednokrotnie potrzebnych centymetrów i są nieziemsko seksowne.



Sama nie wiem czemu do tej pory nie miałam żadnej pary. 
Te kupione zostały parę dni temu i to całkiem przypadkiem. Dobrze wiem, że buty z Deichmana nie są zbyt dobrej jakości, ale za to ceny są jak najbardziej przystępne. Nie zależy mi na super jakości butów, które nie się są tak uniwersalne jak czarne szpilki. 
Byłam naprawdę zaskoczona, ponieważ buty są naprawdę wygodne mimo tego, że to zamsz i nie ma mowy o poddaniu się materiału, tak jak jest w przypadku skóry. Osobiście nie przepadam za szpilkami, które mają 15 cm i do tego wielką platformę, dla mnie to trochę zbyt wiele. Zdecydowanie lepiej czuję się w odrobinę niższych i o delikatniejszej formie. 
Dzięki tej parze został rozwiązany mój problem. Jutro wybieram się na 18 koleżanki i naprawdę długo zastanawiałam się co na siebie włożyć. Teraz wiem: mała czarna i czerwone szpilki :) To jest to!

Co sądzicie o kupowaniu butów gorszej jakości, ale mniej uniwersalnych, żeby zaoszczędzić na coś bardziej klasycznego z wyższej półki? 

Pozdrawiam Róża

8 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor tylko nie do wszystkiego pasują :(
    i jak Ci się studiuje FiR? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie jestem zadowolona. Chociaż czasami jest taki nawał pracy, że się wszystkiego odechciewa.

      Usuń
  2. ja bym się na czerwone szpilki nie odważyła;p a tańsze buty ok - np. balerinki czy trampki, droższe/ lepsze - zimowe;) oraz jedne klasyczne czarne szpilki których jeszcze w szafie brak;/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za komentarz :)
    a szpilki są super jeszcze nie miałam czerwonych, wolę klasyczne czarne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie wolę wyższe i na platformie, bo mi w takich zwyczajnie wygodniej :) czerwonych nie posiadam na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę te wyższe szpilki, może nie 15cm ale 12-13 no i koniecznie na platformie - takie są dla mnie najwygodniejsze. Kupiłam kiedyś czerwone szpilki na 8 czy 9cm obcasie ale poprzez brak platformy są strasznie niewygodne... Twoje mają piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń