czwartek, 6 grudnia 2012

... prezencie mikołajkowym

Mamy dzisiaj Mikołajki :)

Pomimo, że jestem już duuuża to i tak nadal obchodzę to mini święto i obdarowuję bliską mi osobę jakimś drobiazgiem.
Mój TŻ dostał od św. Mikołaja najnowszą książkę J. K. Rowling "Trafny wybór". Jako fan Harrego Pottera był zachwycony :D
Za to ja mam nową piękną torebkę (jak już się dowiedziałam z Reserved)



Torebka jest bardzo fajne zagospodarowana w środku (przegródki, kieszonki).
Możemy ją nosić w ręce lub na długim, regulowanym pasku.
Jestem bardzo zadowolona, bo nie miałam listonoszki w takim kolorze.

Jak tam Wasze mikołajkowy prezenty?
Róża

3 komentarze:

  1. No proszę Twój TŻ jeszcze z lat dziecinnych jest fanem Pottera?:D
    Bardzo fajna torba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ;) tylko pozazdrościć!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna torba;) obdarowywanie siebie na wzajem prezentami jest super - więc czemu by nie wykorzystać takiego święta jak mikołajki:) ja dostałam książkę;)

    OdpowiedzUsuń