środa, 19 grudnia 2012

powrocie olejków Alterry

JUŻ SĄ :)

Mimo tego, że pojawiły się w Rossmannowskiej gazetce, w poniedziałek nie znalazłam ich na półce. Zaczęłam się już martwić, bo uwielbiam te olejki a moja ostatnia (bardzo oszczędzana) buteleczka zaczyna sięgać dna. 

Jednak dzisiaj już je można kupić :))
Soją sobie w mało widocznym miejscu. Miedzy balsamami i innymi produktami Isany i Alterry. Szczerze mówiąc ledwo je dojrzałam. A tak w ogóle to powinien być nad nimi wielki baner z napisem "drogie Panie tutaj!!". Niestety jak na razie mamy do wyboru tylko jedną wersja zapachowa, ale niewątpliwie olejki wracają i to z pompkami. Ceny nie znalazłam więc nie wiem czy obowiązuje aktualna promocja. 



Pozdrawiam 
Róża

4 komentarze:

  1. No proszę, pójdę od razu po pracy kupić, może u mnie w Rossie już będą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, będę musiała sprawdzić, czy i u mnie się już pojawiły. w poniedziałek jeszcze nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pompka to na pewno dobre rozwiązanie w tej kwestii

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie! ostatnio zwiedzilam wszystkie rossmany w moim miescie z nadzieja, ze moze gdzies jeszcze, jakis jeden, na polce czeka na mnie i dupa :(

    OdpowiedzUsuń