czwartek, 27 grudnia 2012

... Lancome Tresor Midnight Rose - perfumy idealne

Jeżeli mężczyzna kiedykolwiek zastanawiał się jak uszczęśliwić kobietę to mam dla niego dobrą radę "kup jej ulubione perfumy"

Mój święty Mikołaj w tym roku podarował mi piękny zapach, na który czaiłam się od paru miesięcy wciąż go sobie odmawiając, ponieważ mój wewnętrzny głos szeptał "masz tyle flakonów, po co Ci kolejny" I w ten sposób za każdym razem z Sephory wychodziłam z niczym.




Zakochałam się w pięknym zapachu z nutą porzeczki (swoją drogą nie przepadam za jej smakiem :D) i słodkiej buteleczce ozdobioną fioletową różyczką. 


Jeśli chodzi o opis zapachów to jestem w tym beznadziejna i nie będę udawać, że jest inaczej. W zamian mam dla was cały spis nut zapachowych.

nuta głowy: absolut różany, malina 

nuta serca: piwonia, jaśmin, czarna porzeczka, różowy pieprz

nuta bazy: wanilia, cedr, piżmo  

Dla mnie to zapach idealny; dość słodki i mocny. Raczej dla młodej dziewczyny a nie starszej pani.
 Kiedy będziecie w Sephorze zachęcam do powąchania :)) Nawet z czystej ciekawości. 

Jakie są wasze ulubione zapachy? Chętnie poczytam
Róża


2 komentarze:

  1. Muszę powachac. Obecnie moją pachnotka jest Forbidden Euphoria CK

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie ten zapach jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń