wtorek, 27 listopada 2012

... tym jak Rossmann spustoszył nasze portfele

Hej!
Gdy tylko usłyszałyśmy o promocji w Rossmannie nasze serca zaczęły bić szybciej. Reakcja zupełnie zrozumiała bo 40% zniżki pozwala kupić fajne kosmetyki, na które byśmy się  raczej nie zdecydowały za regularną cenę. Szafy w łódzkim Rossmannie w Manufakturze były mocno przebrane ale jak widać dało się nam upolować kilka fajnych rzeczy.


Usta


- Rimmel w kolorze 700 Nude Delight (R i B)
- Maybelline w kolorze 210 That's Mauvie (R)
-Manhattan Soft Mat Lipcream w kolorze 53M (R)

Oczy


- Maybelline Colour Tattoo w kolorze Tough as Taupe (B)



- Maybelline One by One Satin Black (R)
- (coś spoza Rossa nam się zapodziało na zdjeciu :)) MIYO Super Lash 3in1 (R)


Twarz 



- puder prasowany Maybelline Affinitone (R)
- korektor Rimmel Match Perfection (R)
- podkład Bourjois Healthy Mix serum (B)
-podkład Rimmel Lasting Finish (R)

Paznokcie


- Sally Hansen Insta- Dri (R)
-Wibo Trend Edition (R i B)
-Lovely Moulin Rouge (B)


Jak tam Wasze łowy?  ;)

Róża i Bogna 


7 komentarzy:

  1. Ja sie jutro wybieram:P rychlo w czas...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja skromniutko, aż się sama sobie dziwię;P

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no..niezłe zakupy :) ja jutro lecę jeszcze po pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś kupiłam trochę rzeczy, ale nie mogę pokazać na blogu bo to takie drobiazgi świąteczne dla koleżanek - każdej kupiłam po dwie rzeczy za 5zł z groszami - głównie wibo, ale i tak wyszło całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się nie dałam i nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam niedawno ten podkład z Bourjois :-))

    OdpowiedzUsuń