poniedziałek, 24 września 2012

...paru rzeczach do pielęgnacji

Iwostin HYDRATIA z ceramidami spf 15 Potrzebowałam jakiegoś nawilżającego kremu z niższym filtrem, tak na jesień. Ma dobre opinie na wizażu ale nie jestem do niego do końca przekonana. Chyba ten gigantycznie długi skład mnie trochę przeraża.

Ziaja anno d'oro mikrodermabrazja
 Bardzo przyjemny i co ważne delikatny peeling.
 Dermogal kapsułki A+E
co kilka dni na noc, na twarz. Ostrożnie bo coś mi się wydaje, że częstsze stosowanie skończyłoby się wysypem.
 Olej arganowy
fajny, mocno nawilżający olej
 Eva Natura Herbal Garden Tonik pielęgnacyjny 
moje drugie opakowanie już, ma wszystko co tonik mieć powinien
Puder propolisowy
Skuteczny, przede wszystkim naturalny środek, który stosuję na ranki i wypryski.
Przed użyciem należałoby sprawdzić czy nie jesteśmy na propolis uczuleni.












Wierzbownica
na trądzik. Jeszcze nie mogę ocenić działania ale poinformuję Was w przyszłości








I to tyle :)




Cyknęłam jeszcze fotkę kalendarza, który dołączony jest do wrześniowego ,,Zwierciadła". Ma piękną okładkę. W środku też układ niezgorszy. 



Macie jakieś doświadczenia z tym czego aktualnie używam na mą twarz? :)
Bo chętnie poczytam

Bogna

3 komentarze:

  1. o olejku słyszałam duuużo dobrego :)
    ja mam garniera i ziaje jak na razie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię te rybki - mnie po nich nie wysypuje, używam najczęściej po złuszczaniu kwasami lub w momencie, gdy mam mocno wysuszoną twarz:)

    kalendarz zwierciadła super - szkoda tylko, że dni nie są na osobnych kartkach:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno kupiłam sobie Dermogal A+E i też mam wrażenie, że może zapychać. Będę go dodawać do różnych mieszanek, bo bezpośrednio na twarz boję się zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń