sobota, 29 września 2012

... kolejnym kolorze na mojej głowie czyli pseudohenna Venita


Cześć i czołem!

Przedstawiam Wam dziś efekty farbowania moich włosów ,,Ziołową odżywką koloryzującą z naturalnej henny" w kolorze Rubin

Wygląda o tak:





Skład ma taki (już wiecie czemu w tytule wpisałam ,,pseudohenna"):









 ------------->

Tak wyglądają włosy w mocniejszym świetle, czyli czerwone refleksy:





Jestem w miarę zadowolona. Włosy się przyciemniły, mają czerwony pobłysk- to lubię. Są trochę przesuszone ale potraktuję je maseczkami i będzie miodzio :D 
Nowy kolor na jesień- MISSION COMPLETED

Jak Wam się podoba? Używałyście kiedyś proszku Venity? :)

Bogna


3 komentarze:

  1. nie miałam jej jeszcze i ciekawi mnie czy kolor jest stały czy zmywa się po jakimś czasie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podają, że zmywa się po kilku myciach ale ja widzę kolor dłużej (2-3 tygodnie, potem ew. tylko refleksy). Może dlatego, że nie myję SLSami. :)

      Usuń
  2. Ładnie kolor wyszedł!
    Skład, hmmm... na pierwszym miejscu jest LAWSONIA, czepiasz się ;))))

    OdpowiedzUsuń