piątek, 24 sierpnia 2012

... zamówieniu ze ZSK


Hej!


Z samego rana zawitał do mnie listonosz z tą oto paczką. Kilka dni temu zamówiłam kilka produktów ze strony Zrób Sobie Krem. Paczka przyszła w całkiem niezłym stanie choć obawiam się, że gdyby nie pianka ochronna zawartość nie byłaby cała. Na szczęście bez problemów mogę wam pokazać co do mnie przyszło :)





1. Buteleczka z atomizerem 30ml za 4,15zł. Chcę przelać do niej hydrolat i stosować jako mgiełkę do twarzy.

2. Hydrolat z liści oczaru 75ml za 10,90zł.

3. Francuska glinka czerwona 50g za 6,30zł. Do zakupu glinki skusił mnie ten o film z kanału megilounge:


Dziewczyna jest przemiła. Polecam :) Można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o takiej "niedrogeryjnej" pielęgnacji.

4. Hydrolat z kwiatów słodkiej pomarańczy 200g za 16,90zł.

5. Spirulina algi morskie 30g za 9,77zł.

To moje pierwsze produkty ze ZSK mam nadzieję, że będę zadowolona z ich właściwości :))

Pozdrawiam
R.


18 komentarzy:

  1. Mam chydrolat oczarowy :)) super zakupy :) i spirulinka też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też planuję jakieś zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z hydrolatu oczarowego będziesz zadowolona na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O spirulinie dużo dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedziny, bardzo mi miło:)
    Buziak:* a u mnie nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To trzymam kciuki, żeby wszystko się u Ciebie sprawdziło:)
    Może też się skuszę na zieloną glinkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też od dawna planuję zakup półproduktów głównie z myślą o pielęgnacji włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj dziękuję za miły komentarz :) :*
    a co do półproduktów, to uważam że to super sprawa. Muszę w końcu sama sobie zacząć zamawiać takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa ta glinka! :)
    zachęcam do obserwowania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dawna zbieram się do tego, aby zrobić u nich zamówienie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę podobno bardzo zdrowe to jest, ale nie widzi mi się trzymać kremu z lodówce czy go robić tak jakoś dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze słyszę o tej stronie...:) ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie nadaje to robienia czegoś sama albo nawet mieszania bo nigdy mi to nie wychodzi dlatego jednak wolę gotowe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze nic sama nie przygotowywałam, ale na hydrolat oczarowy czaję się od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna sprawa, ciekawa jestem jak w praktyce będzie się to sprawdzać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hydrolaty mnie zaciekawiły;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Planuję zakup peelingu mikrodermobrazja z tej właśnie stronki :) Zrob Sobie Krem to rewelacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się w końcu zebrać w sobie i też porobić zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń