piątek, 17 sierpnia 2012

... włosowych rozterkach

Jak wiecie jestem "szczęśliwą" posiadaczką włosów przetłuszczających się
W maju pisałam wam o szamponach, które miały myć ale jakoś kiepsko się sprawdzały. Raz było lepiej raz gorzej. Reguła jest przeważnie taka, że każdy jeden szampon jest dobry przez pierwsze 10 myć a potem przestaje działać :/ Jaka szkoda, że nie można kupić małych opakowań szamponów żeby je szybko zużywać. Przez 1,5 miesiąca wakacji zmuszałam się do mycia włosów co 2 dzień. Wciągu roku akademickiego nawet nie było o tym mowy. Wydawało mi się, że moje włosy jakoś się przyzwyczajają do takiego trybu i nie przetłuszczają się aż tak bardzo. Pod koniec lipca było naprawdę nieźle. Jednak ostatnio zauważyłam, że po 2 dniach nie mycia głowy, włosy to totalna porażka... Jest znacznie gorzej niż na samym początku wakacji. Nie wiem czemu moje włosy nie chcą współpracować i przyzwyczajają się tak szybko do nowych szamponów. Teraz myje je Alterrą, ale niestety będę musiała się znów przerzucić na coś innego. I tu mam do was pytanie: co polecacie? Nie zależy mi już na żadnym cudownym efekcie "miękkich i gładkich" włosów po użyciu szamponu. Chcę po prostu przez 2 dni wyglądać jak człowiek a nie mieć włosy jakbym ich nie myła przez tydzień. Już nie mogę zwalić winy na odżywki czy maski, bo zawsze nakładam je na włosy poniżej ucha. W wieku 20 lat burza hormonów powinna raczej się uspokajać a nie szaleć i dawać o sobie znać w każdy możliwy sposób. Już nawet nie chcę mówić jak bardzo pogorszył się stan mojej cery... 
Mam nadzieje, że to minie.

Pozdrawiam 
R.

10 komentarzy:

  1. polecam ci kombinować z włosami, ja miałam to samo. Kupowałam szampony do włosów przetłuszczających się i myłam głowe codziennie / 2 razy na dzień. aż w końcu sobie przysięgłam, że jak w 1 dzień umyje to w drugi dzień choćby nie wiem co to spinam włosy, zaczęłam się uczyć fryzur i teraz jak mam przetłuszczone włosy (na 2 dzień) to robię francuza :) i na 3 dzień myje. wywaliłam też szampoony bo w moim przypadku wystarczyło nawilżyć skórę głowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma cudownego sposobu na przetłuszczające się włosy, a szampony, które mają powodować, że przestaną się przetłuszczać nic nie robią prócz obciążania. Proponuję Ci wypróbować szampon, którego ja używam - Pantene Aqua Light, który jest do włosów cienkich i ma ich nie obciążać. Ja też mam włosy przetłuszczające się, ale po użyciu tego szamponu na dwa dni mam spokój, a dziś jest trzeci dzień (zaraz planuję umyć) i gdybym naprawde nie miala czasu to zrobilabym kok i jeszcze nie byloby tragicznie :) moze Tobie ten szampon tez pomoze ogarnac wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm trudno cokolwiek doradzić, każdy ma inne problemy z włosami i nie tylko, na każdego szampon czy odżywka może działać inaczej, niestety złotego środka nie ma...
    Ja nie mam problemów z włosami lecz ze skórą głowy, dlatego też często zmieniam szampony i odzywki, tym razem jest na etapie Avon Naturals i tych specjalistycznych z Avon przeznaczonych do włosów oraz postanowiłam wypróbować kurację dotleniającą skórę głowy również z Avon.
    Mam nadzieję że odnajdziesz swój szampon idealny ;)
    a tym razem się żegnam i zapraszam czasem do siebie :*
    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam 20 lat i też mam cerę jak 13-latka, włosy tak samo, tłuste jak masło u nasady, a suche na końcach. Eh, kiedy ten dramat się skończy?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie pomogę, bo nie mam takich problemów z włosami.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę Cię zamartwić najwięcej teraz problemów skórnych właśnie po 20tym roku życia, zmienia się praca czy szkoła więcej stresów, alkohol itd.
    polecam Ci Yves Rocher - szampon z białym łubinem;) u mnie sprawdza się genialnie - dwa dni piękne puszyste włosy. A w razie czego wspomagam się suchym szamponem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wcieraj w skalp wodę brzozową, np. ISANA z rossmana. Kosztuje grosze, tylko ma niewygodne opakowanie, trzeba przelać do czegoś z atomizerem. U mnie rozwiązało to problem po tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również mam włosy skłonne do przetłuszczania się i używałam szamponu z Ziaji do włosów przetłuszczających się i niestety okazał się niewypałem, więc nie polecam. / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydało mi się to co napisałaś ... :)

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, ja też około dwudziestoletnia i mam wieczne problemy z cerą i przetłuszczającymi się włosami... ech... a tak czekałam na dwudziestkę, myślałam, że to wszystko się wtedy skończy :) Co do przetłuszczania się skóry głowy to polecam Ci bloga anwen: anwena.blogspot.com, zresztą pewnie znasz :) Po przejściu na łagodniejszą pielęgnacji moim kłaczkom jest teraz o niebo lepiej i sebum też jest mniej więc może tu jest wyjście:) Bardzo fajny blog, będę wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń