niedziela, 26 sierpnia 2012

.. tagu 7 prawd :))




Zostałyśmy otagowane przez Annę :))
I musimy wyznać 7 prawd o sobie...

Prawdy B:

1. Jestem totalnym filmomaniakiem. Jak mam czas staram się obejrzeć choć jeden film dziennie. W wakacje
dobiłam parę razy do 3 :)
2. ...za to kompletnie nie mam serca do seriali. Ostatni jaki mnie wciągnął to Dexter. (już nie mogę się doczekać kolejnego sezonu i wpólnego oglądania go w naszym studenckim mieszkaniu :D )
3. Moją ogromną wadą ( którą staram się przezwyciężyć z marnym skutkiem jak na razie) jest słomiany zapał. Pomysłów mam całe mnóstwo ale bardzo ciężko z ich realizacją.
4. A propos  pracy nad sobą, szukania szczęścia i inspiracji jestem oczarowana blogiem  http://www.happyholic.pl/
5. Kocham koty, uważam, że są przecudownymi zwierzakami. Rysiek, Maleńka i Anginka- to imiona moich kocich dzieci.
6. Nie lubię ubierać się w sieciówkach. Znacznie bardziej odpowiada mi kupowanie rzeczy w lumpeksach. Po pierwsze cena, po drugie oryginalność ;)... I ta radość ze znalezienia czegoś wyjątkowego.
7. Uważam, że Colin Firth jest najprzystojniejszym i najbardziej uroczym mężczyzną stąpającym po tej Ziemii.


Prawdy R:   


1. Jestem jedynaczką i źle mi z tym. Często brakuje mi kogoś kto bez słów by mnie zrozumiał, bo niejednokrotnie miałby te same problemy. Kocham Cię B <3 moja najbliższa siostrzyczko.
2. Moja mama wybrała mi studia, na których jestem.  Obie wiedziałyśmy, że chce studiować coś ekonomiczno – podobnego, ale to ona podsunęła mi Finanse i Rachunkowość.
3. Wiem co nieco o pszczelarstwie. Razem z mamą zajmujemy się 11 ulami.
4. Ze swoim TŻ jestem już 5 lat. Znamy się od 1 klasy podstawówki (szmat czasu!)
5. Jestem leworęczna. Co często utrudnia mi życie.
6. Lubię „męskie” prace. Malowanie, piłowanie i wiercenie to coś dla mnie :)
7. Liceum skończyłam ze średnią 5.0 (chwalipięta :DDD)


Pozdrawiamy
    R&B

5 komentarzy:

  1. Tak jak B. uwielbiam koty :) Za to jestem jedynaczką jak R. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem leworęczną jedynaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez lubie meskie prace i lubie wiercic:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie co, strasznie fajne z Was dziewczyny i bardzo lubię zaglądać na Waszego bloga, jest tu taka... pozytywna atmosfera :) Chyba mam sporo wspólnego z każdą z Was - miłość do kotów i Pana Darcy'ego, buszowania w lumpeksach oraz męskich zajęć, poza tym jedynactwo i leworęczność też utrudniają mi życie :)

    OdpowiedzUsuń