czwartek, 2 sierpnia 2012

... Sleek'u

Hej!

We wtorek zamówiłam moją pierwszą paletę cieni Sleek Au Naturel. Czaiłam się na tą paletę już jakiś czas, ale wciąż przeciągałam sprawę z zakupem... Zdecydowałam się, bo przeczytałam ostatnio, że cena palet ma wzrosnąć. Nie było na co czekać ;) Wybrałam właśnie to zestawienie kolorystyczne, dlatego że jest najbardziej uniwersalne. Nie maluję się na co dzień zbyt mocno, więc takie kolory były najlepszym wyborem.




Nie jestem wstanie jeszcze zniszczyć jej nienaruszonego stanu, więc swatche będą później :)

Napiszcie mi jakie są wasze zbiory ze Sleek'a :)
Ja czaje się jeszcze na matową paletę z tej firmy.

Pozdrawiam
R.


21 komentarzy:

  1. tez mam wlasnie ta paletke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, jak dla mnie najbardziej uniwersalna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Oh So Special i jestem zachwycona :) planowałam zamówić ostatnią limitowankę, ale jakoś wyleciało mi z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo była moją wymarzoną paletą. Ale w międzyczasie udało mi się skompletować cienie innych firm i przestała być dla mnie taka atrakcyjna :)
    Niech Ci się dobrze "nosi" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na Sleeka choruję już dawno. W sierpniu zostałam bez kasy, ale we wrześniu na pewno się zaopiekuję którąś z paletek =)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam oh so special, ale au naturel też mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam Oh So Specjal ;) sleek jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat mam tonik z tołpy z serii dermo face i jestem z niego przezadowolona :)

    Przez chwilę miałam bzika na punkcie sleeków, ale potem mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie w au naturel zniechęciły maty są kiepskie, ale wszelkie błyszczące cienie są super;) oczywiscie konieczne użycie bazy pod cienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją mam i z większości kolorów jestem bardzo zadowolona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ta paletę cieni choć nigdy jej nie miałam, tyle o niej słyszałam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też słyszałam, że cena paletek ma wzrosnąć a czaję się na tę paletkę od dawna. ostatnio wybrałam Bad Girl, bo stwierdziłam, że Au Naturel ma zbyt podobne do siebie cienie. Mam jeszcze OSS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda ta paletka :) Też nie lubię psuć idealnego stanu paletek ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Długo sama zastanawiałam się czy nie kupić palety Sleeka, jednak ja nie umiem ładnie malować się cieniami. Zresztą aktualnie mój makijaż to kredka do brwi i tusz do rzęs więc po co mi :) Mam jednak nadzieję, że Tobie będzie służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cały czas mnie zachwyca ta paletka

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja jeszcze nie mam ;) nie pogardziłabym, ale marzenia mam inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze ,podoba mi się bardzo !
    a jaka cena;>?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam AN i storm ale chce jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ta paletka jest naprawde piekna. Musze ja zdobyc :)

    OdpowiedzUsuń