poniedziałek, 6 sierpnia 2012

... olejku myjącym


To, że lubię produkty z BU jest chyba jasne ;) Ostatnio pisałam wam o maśle shea, idelnym produkcie na suche skórki. Dzisiaj kilka słów o czymś innym...





Olejek myjący - drzewko herbaciane świetnie nadaje się do zmywania makijażu ale także do normalnego oczyszczenia twarzy. Bazą mieszanki jest olej słonecznikowy, do tego dodajemy witaminę E i olejek eteryczny. Dokładny opis ze strony producenta TU.

Moja cera bardzo polubiła się z tym produktem i nie zaskakuje mnie już jaką ilością wągrów. Olejek przeznaczony jest dla cery tłustej i mieszanej. Myślę, że większość z Was byłaby z niego bardzo zadowolona.

Pozdrawiam 
R.

6 komentarzy:

  1. O i nawet nadaje się do mojej cery. Kiedyś na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olejki do mycia twarzy! Już od jakiegoś czasu wcale nie używam tych typowych drogeryjnych kosmetyków do demakijażu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię olejków do mycia twarzy... ale może ten jest lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na zakup właśnie tego olejku i jakiegoś hydrolatu, ale to niedługo :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja teraz używam żelu z YR i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo dobrego słyszałam o tym olejku ;)

    OdpowiedzUsuń