środa, 15 sierpnia 2012

... masce do włosów bez SLS i parabenów



Cześć! 

Pewnie każda z was zna firmę L'biotica i maski do włosów Biovax. W ostatnim czasie kupiłam Intensywnie regenerującą maseczkę do włosów ciemnych. Nie używam jej regularnie, więc długotrwałych efektów nie zauważyłam. Wszystkie maski zawsze traktuję doraźnie. Raczej nie liczę na poprawę stanu włosów na stałe.






Maska ma budyniowatą konsystencje i dość specyficzny zapach. Nakładam ją na umyte włosy pod czepek na około godzinę. Zawsze omijam skórę głowy, żeby nie obciążyć włosów. 

Teraz kilka słów o efektach jakie obiecuje producent (a ja je potwierdzam):
- pogłębiony i ożywiony kolor 
- naturalny, piękny połysk
- zregenerowane i nawilżone włosy

Podsumowując jestem zadowolona z efektów jakie uzyskuję po nałożeniu tej maski. Włosy wyglądają dużo lepiej ;) Jak ją skończę (jestem w połowie) to pewnie kupię coś nowego, ale tylko ze względu na to chcę spróbować czegoś innego.


Napiszcie mi czy stosowałyście maski Biovax i jak wam się one sprawowały?

R.



4 komentarze:

  1. Już tyle osób kusi mnie odżywkami Biovaxa... Że i ja kupię jak mi się skończą produkty do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam biovax do wlosow wypadajacych :) robila z moimi wlosami wszystko, tylko nie zapobiegala wypadaniu :D ale i tak ja lubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam, ale mnie strasznie zawiódł - okropnie obciążał włosy, jakbym ich w ogóle nie myła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna zastanawia mnie ten Biovax. Muszę się kiedyś skusić na jakąś maskę czy odżywkę

    OdpowiedzUsuń