niedziela, 22 lipca 2012

... zakupach z H&M

Witajcie! 

To, że każda kobieta uwielbia zakupy jest chyba jasne. Tak więc rozpoczął się dla nas najlepszy czas         w y p r z e d a ż y. Chcę wam pokazać parę rzeczy, które kupiłam przez ostatnie tygodnie w H&M. Część z nich właśnie na przecenach. Moje wyprzedażowe łupy nie są zbyt pokaźne, bo na zakupach byłam tylko raz, a osobiście nie lubię jednego dnia wydać kilka stów na ubrania. Przyznając się sama przez sobą miałam ograniczyć kupowanie ciuchów, ale nie potrafię. W tym tygodniu wybieram się do Łodzi i na pewno będę w Manufakturze. Nie dam rady przejść obojętnie obok Hausa, H&M, Pretty Girl, C&A. Ale obiecuję, że jeśli już będę coś kupować to tylko najpotrzebniejsze rzeczy i to z dużą przeceną :D (oby się udało)



uwielbiam tą kieckę :D jest idealna na lato! kupiona za 60zł.



zakup z ostatnich przecen w dziale z piżamami :) 15zł.



kupione z myślą o górskich wyprawach; moje ostatnie spodenki tego typu zrobiły się za duże (!) 40zł.



uniwersalny ciuch, który pasuje do wszystkiego; kupiony do kompletu ze spódnicą poniżej :) 19zł.



mini, które urzekło moje serce (kieszonki!) ;) 60zł.



wypełniacz do koka wreszcie mój! został już przetestowany i sprawdził się super :) 10zł. 



spinki do włosów, ubrań; bardzo ładna i przydatna ozdoba :) nie jestem pewna, ale chyba około 10zł.



zestaw 30 bransoletek za niecałe 20zł.


Ciekawa jestem jakie są wasze wyprzedażowe łupy?
Pozdrawiam was serdecznie :)
R.


1 komentarz:

  1. tez mam ten wypelniacz do koka (czy jak to sie tam nazywa) i uwielbiam go :) widzę, ze zakupki udane, to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń