środa, 18 lipca 2012

... wyprawie w góry :)

Hej! 

Tak wiem, długo mnie nie było, ale zostałam odcięta od Internetu na 4 dni a jak już wróciłam do żywych to nie miałam czasu na nic, bo pakowałam się na wyjazd Zakopane - Słowacja. Dzisiaj chcę wam pokazać kilka zdjęć z mojej górskiej wyprawy, jaką udało mi się zorganizować jednego wolniejszego dnia. Niestety pogoda nie była zbyt dobra. Często chmury zasłaniały widoki, ale i tak udało się pstryknąć kilka zdjęć.








A tak wyglądają Krupówki przed 6 rano ;)



Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze z B. pod koniec wakacji pojechać na dłużej do Zakopca.
Tatry we wrześniu są piękne... Na szlakach nie ma tłoku, wciąż świeci słońce i nie ma mowy o deszczu.

Pozdrawiam R.






5 komentarzy:

  1. Zakopane to mój kolejny cel na razie zdobyłam Babią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia, pieknie to wszystko uchwycilas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa ja już w sobotę będę w górach! Babią zdobędę w niedziele, a zakonapne mam w planach we wtorek i srodę:) oby pogoda dopisywała!

    OdpowiedzUsuń