wtorek, 31 lipca 2012

...cieniach cz. 1- kolorowa



Oto moja 1. paletka. Cieni z niej używam rzadko, zdecydowanie bardziej wolę ostatnio wszelkie brązy, kremy i inne takie.  Kolory dosyć nudne muszę przyznać patrząc obiektywnym okiem :D Fiolet i niebieski we wszelkich odmianach. I jeden Golden Rose. Musi się czuć samotny :D

Zdjęcia można jeszcze powiększyć :)


WIBO
Udane połączenie jasnoseledynowego i ciemnego szaro-brązowego

2. POST O CIENIU ---->  KOBO Golden Rose




Dziwny kolor. W sklepie Inglota wyglądał na brudny fiolet. W świetle dziennym okazuje się być różem.(zdjęcie niestety nie do końca to oddaje) Tak to bywa właśnie z tymi cieniami. Po powrocie do domu zastanawiamy się czy to na pewno ten sam kolor, który oglądaliśmy w sklepie :D



VIPERA
Perłowy, brudny błękit.


PIERRE RENE
Bardzo ciekawy kolor- bardzo ciemny granat. Który tu, na zdjęciu, wygląda po prostu na czarny



INGLOT 
(wyjęty z opakowania,brak nr, stara kolekcja)
Bordowa, słabo napigmentowana perła. Praktycznie niewidoczna na powiece.


ESSENCE
limitowanka Blossom
Jasny fiolet. 1 część ciemniejsza i matowa, 2. perłowa, taka jakby holo

  PIERRE RENE                                    
Intensywny fiolet. 
Polecam cienie z Pierre Rene! Są tanie i dobrze napigmentowane.


 MIYO
Nazywam ten kolor "gołębiowym", matowy. Świetna jakość- jak to MIYO


Bonus :D
Znalazłam kapitalną stronę do przeprowadzania wirtualnych metamorfoz.

http://static.pl.avon.com/PRSuite/static/virtual_makeover/virtual_makeover.html

Nie wiem jak Wy ale ja lubię się w to bawić, sprawdzać jakby mi było w takim kolorze szminki, cienia, włosów... Całkiem przydatne. Można uchronić się przed zrobieniem sobie krzywdy :D



Niebawem kolejna część
Zapraszam Was do obserwowania!

Trzymajcie się!
B.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie !jest świetnie napigmentowana :)

      Usuń
  2. każdy zbiera takie cienie jakie lubi, osobiście mało maluje się w fioletach, ale mam ich co nieco bo panny młode je uwielbiają;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ten ostatni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sztuczne swiatlo potrafi odwrocic uwage od koloru podobne jest z podkladami ja zawsze robie kilka paskow na rece wychodze na swiatlo dzienne i patrze ktory odcien pasuje mi najbardziej. Twoje cienie ktore tu pokazalas sa piekne i mozna nimi cos wyczarowac.

    OdpowiedzUsuń