środa, 27 czerwca 2012

... przepisie na studenckie ciasto

Hej!

Dzisiaj przyjechałam na kilka dni do Łodzi. Mam zamiar znaleźć sukienkę na wesele na które idę w sobotę z moim TŻ. B. uczy się do ostatniego egzaminu. Korzystając z chwili wolnego postanowiłyśmy coś sobie upichciścić, więc chwyciłam aparat i cyknełam kilka zdjęć. Zdecydowałyśmy się "upiec" murzynka. Oto lista składników i przepis:



- 4 łyżki mąki
- 3 łyżki cukru
- 2 łyżki kakao
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 3 łyżki mleka (w naszym przypadku z braku mleka była to woda)
- 3 łyżki oleju
- 1 jajko

Do dzieła!










Wkładamy do mikrofali na 3 minuty


Podważamy...


Bęc!



Et voila!





Musimy przyznać, że wyszedł wyjątkowo smaczny! :) 

Trzymajcie się
R&B 




5 komentarzy:

  1. wow, w zyciu nie pomyslalabym ze tak latwo zrobic porcje dla jednej osoby, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jasne że się da! świetna rzecz na mały słodyczowy głód :)

      Usuń
  3. wspanialy przepis! zaraz wyprobuje!
    Jessi

    OdpowiedzUsuń
  4. ale z Was spryciule;) tak małego murzynka jeszcze nigdy nie wiedziałam i to w 5 min ;p super

    OdpowiedzUsuń