poniedziałek, 25 czerwca 2012

... organizacji kosmetyków


Hej!
Dzisiaj coś nie kosmetycznego, ale jak najbardziej związane z kosmetykami.

Kiedy wróciłam z całym swoim kosmetycznym dorobkiem na wakacje do domu, musiałam stanąć twarzą w twarz z brakiem miejsca na wszystkie drobiazgi mniejsze i większe. Projekt denko, który realizuje od dłuższego czasu bardzo mi pomógł, bo mam coraz mniej resztek kosmetyków w całych opakowaniach. Tak czy siak stojąc przez moją półką okazało się, że mam mały problem z zagospodarowaniem miejsca. Mam taki zwyczaj, że nic oprócz podstawowych rzeczy jak szampon i żel pod prysznic nie trzymam w łazience. Tak więc na swojej półce muszę zmieścić wszystko: balsamy, toniki, perfumy i co tam dusza zapragnie. Nie lubię jak kosmetyki stoją w nie uporządkowanym bałaganie. U mnie wszystko musi mieć swoje miejsce. Rzeczy do włosów w jednym koszyczku, balsamy w szufladzie, coś innego w pudełku itd. Kieruje się zasadą, że gdybym musiała szukać czegoś po ciemku to mam to znaleźć. Muszę przyznać, że zawsze dawałam sobie z tym radę. Jednak przez ostatni rok trochę mi tego wszystkiego przybyło i po przywiezieniu kosmetyków musiałam jakoś to poukładać. Przede wszystkim chodziło mi o półkę "do użytku codziennego". Na niej znajdują się rzeczy których używam dzień w dzień i muszę je mieć pod ręką. Nie cierpię szukać czegoś co się schowało za najwyższą odżywką do włosów.

Moja „toaletka” wygląda tak. Nie dorobiłam się takiej z prawdziwego zdarzenia, więc wystarcza mi ta półka i duże lustro na ścianie obok.



Stojąc przed moją półką wpadłam na pomysł zrobienia półki w półce. Z pomocą przyszedł mi dziadek, który stworzył mi coś idealnego ;) Mój problem został rozwiązany. Duże opakowania stoją jak stały, a małe produkty powędrowały piętro wyżej.



Teraz jestem zadowolona z tego jak to wygląda. Wszystko jest na wierzchu i nie zajmuje dużo miejsca ;)

Zapraszam do obserwacji
R.

5 komentarzy:

  1. też by mi się przydało takie miejsce w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej, zawsze marzyłam o takim miejscu w pokoju, najlepiej coś w stylu toaletki :) Zazdroszczę ilości kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka toaletka z prawdziwego zdarzenia z dużym lustrem, bukiecikiem kwiatów na blacie i ładnym fotelem to chyba marzenie każdej dziewczyny ;))

      Usuń
  3. masz świetnego bloga , obserwujemy :*?

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się półka w półce!!:)

    OdpowiedzUsuń