piątek, 8 czerwca 2012

... odżywkach Eveline

Hej!
Postanowiłam, że w trakcie meczu Polska - Grecja napisze wam co nieco. Nie przepadam za piłką nożną, ale nie mogłam nie spełnić narodowego obowiązku i nie obejrzeć tego meczu. 

Właśnie strzeliliśmy pierwszego gola!!! Hura! Oby tak dalej...

Nie przedłużając... przedstawiam wam kilka produktów z Eveline: 



__________________________________________________________________________

Przez długi czas borykałam się z łamiącymi i rozdwajającymi paznokciami. Nie byłam w stanie w ogóle ich zapuścić. Miały brzydki kolor i sporo bruzd. Pomogła mi odżywka diamentowa. Stosowałam ją zgodnie z  zaleceniem producenta. Nakładałam ją przez 3 dni a potem zmywałam i tak kilka razy. Efekty były zachwycające. Wszystkie moje problemy zniknęły. Teraz stosuje ją jako bazę pod lakiery kolorowe i sprawdza się idealnie. Moje paznokcie są z tą odżywką bardzo zaprzyjaźnione ;) Używam regularnie, a to zużycie jest mniej więcej po pół roku stosowania. Polecam wam ten produkt serdecznie. Wasze paznokcie odwdzięczą się pięknym wyglądem.
Przepraszam za wygląd buteleczki, ale sporo ze mną przeżyła.



Ostatnio moje skórki na dłoniach i stopach były bardzo suche, zadzierały się i wyglądały nieestetycznie. Kupiłam Multiodżywczą Oliwkę. Stosuję ją krótko więc ostatecznej opinii nie mogę wydać, ale na ten moment wygląd skórek się poprawił. Potrzeba regularności w stosowaniu i efekty są. Nakłam ją pędzelkiem a potem lekko wcieram w skórę. Dużym plusem jest zapach, przecudowny ;) 



Najkrócej posiadam odżywkę wybielającą. Jestem z niej bardzo zadowolona. Miała ona za zadanie poprawić wygląd moich paznokci u stóp na lato. Paznokcie miałam przebarwione, pełne bruzd... straszne. Aktualnie jestem na półmetku mojej "terapii" :) Już widzę efekty, jest lepiej. Paznokcie są bielsze i gładsze. Po osiągnięciu oczekiwanych efektów mam zamiar stosować odżywkę jako bazę pod inne lakiery. Mam nadzieję, że się sprawdzi ;)



Kończę dla was pisać i niestety jest 1:1, ale szczerzę wierzę, że WYGRAMY!!
Teraz już będę czynnie kibicować ;)

Pozdrawiam
R.





4 komentarze:

  1. mam tą pierwszą i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli uporała się z bruzdami to muszę się przyjrzeć uważniej tej odżywce. Też mam taki problem na niektórych paznokciach i bardzo mnie to denerwuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeśli zdecydujesz się na kupno to się sprawdzi ;))

      Usuń
  3. Ja używałam 3 odżywek od Eveline: sos, diamentową i 8w1. Najbardziej lubię tę trzecią. To na prawdę świetne odżywki za niską cenę. Ale by działały ciągle tak samo trzeba je caały czas używać.

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń