niedziela, 24 czerwca 2012

... kolejnym denku


Hej!

Właśnie kończę kolejny produkt. Tym razem jest to maska Gliss Kur do włosów matowych i łamliwych. 




Maskę kupiłam skuszona promocją w Rossmanie. Używałam ją mało regularnie przez około rok, więc wydajność musicie same ocenić. Nie zauważyłam długotrwałej poprawy stanu włosów. Jeśli mowa o doraźnej pomocy to ta odżywka się sprawdzi. Często używałam jej przez większym wyjściem, kiedy chciałam aby moje włosy były miękkie i gładkie. Nigdy nie nakładałam jej na skórę głowy, bo włosy były przyklapnięte i tłuste. Raczej nie kupię ponownie, bo to bomba silikonowa, po której włosy ładnie wyglądają  przez chwilę. 

Pozdrawiam 
R.

1 komentarz:

  1. Ciekawie to ujęłaś bomba sylikonowa, nie miałam tego produktu, więc nic o nim nie wiem. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń