czwartek, 21 czerwca 2012

...dzisiejszych zakupach

Witajcie!

Otworzyłam oczy. R. już nie spała. 
R.: B.... Idziemy dziś do Galerii.
B.: No możemy. A co?
R.: Bo wiesz jest taka pomadka z Catrice...
B.: No?
R. przekręca ekran komputera a moją stronę. Widzę http://www.youtube.com/watch?v=od_JcStB6f0&feature=plcp
B.: Tak! Wiem co to za kolor! Też go chcę! *^^*
Sprawa była przesądzona. Ubrałyśmy się szybko i na tramwaj. 
Niestety w Naturze został tylko tester. Co za nieszczęście. Szukałyśmy podobnych kolorów w Naturze, Rossmannie i Inglocie. No kiszka. Kolor nie do podrobienia.
Oczywiście trzeba było się pocieszyć....




R:. Lubię róże na paznokciach :) 
Wibo kupione w Rossmanie za około 5zł. Idealnie wpisuje się w obecne trendy.
Coral kupiony na przecenie w Superpharm za ok. 6zł. Lubię lakiery z tej firmy, bo szybko wysychają.




B.: Szukałam takiego ciepłego brązu. Muszę przyznać, że ten cień jest nie do zdarcia. Mam nadzieję, że Essence już na zawsze zagości w Rossmannach.



B.:  Róż Bell Air Flow Soft Mousse Blush- czaiłam się na niego od dłuższego czasu. Fajny jest, niby taki żarówiasty ale na policzkach daje naturalny, świeży efekt.


R: Cień Inglot! A jakże! B. go ma więc ja też musiałam. Pięknie buduje głębie oka. 10zł.



R: Cudo kupione w Naturze za 15zł. Odcień dla brunetek idealny jako bronzer. To będzie mój hit lata :)



B.: Już kiedyś miałam ją kupić, już szłam do kasy, już wyjmowałam portfel ale nie... Dziś byłam już pewna. Zrobię recenzję, myślę, że tak po miesiącu bedzie w sam raz. Po pierwszym użyciu mogę nadmienić, że jest śliska i milusia.



R: Czaiłam się na ten krem od dawna ;) Mam nadzieję, że rozjaśni moje cienie pod oczami. Natura, 15zł.



B.: Tonik, który ma bardzo dobre recenzje na wizażu i w końcu go dorwałam! :)



R: Miał być projekt denko wśród tuszy, ale jak mogłam nie skorzystać z promocji i nie kupić tego tuszu za 16zł w Naturze.



B.: Choruję na te perfumy. Jeszcze R. ma żel pod prysznic z tej serii i mnie nim prześladuje.  Wcześniej wahałam się czy je kupić. Bo taki popularny zapach i w ogóle... Dziś jak zobaczyłam, że w Naturze jest na niego promocja (25zł), wiecie...nie miałam wyjścia :D

Pozdrawiamy
R&B








3 komentarze:

  1. kurcze fajny ten bronzer... jestem brunetka, no coz, musze kupic :PP a lakiery z corala tez lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od jakiegoś czasu ten krem pod oczy AA jest moim ulubionym:)

    OdpowiedzUsuń