niedziela, 22 kwietnia 2012

... kolorowych paznokciach, Nr.2


Dziś niedziela, więc miałam trochę więcej czasu na malowanie paznokci. Przeważnie maluje paznokcie na jeden kolor, bez żadnych wzorków czy czegoś podobnego (mam potem wrażenie, że wszystkiego na mnie za dużo i panuje jakiś nieład). Ale ostatnio strasznie podobają mi się paznokcie ozdobione brokatem ;) cud... miód... malina... Tak więc dziś będzie trochę inaczej niż zawsze :)


Tak się prezentują moje paluszki :D Musicie mi wybaczyć niedociągnięcia, ale nie mogłam dać sobie rady z brokatem (mam nadzieję, że to kwestia wprawy)


Jako kolor bazowy użyłam Essence colour & go w kolorze Think Pink (63). To taki malinowy kolor, który strasznie mi się podoba. Kiedy używałam go pierwszy raz (wieczór) na paznokciach wpadał w pomarańcz, ale zwaliłam to na sztuczne światło. 


No i na końcówki Essence nail art Topper. Brokat jest drobny i kolorowy, co daje dość ciekawy efekt (pewnie byłoby lepiej gdybym się bardziej przyłożyła przy nakładaniu... ale tak szybko chciałam zobaczyć jak będzie wyglądał ;D)

Na dziś tyle pazurków.
Pozdrawiam 
R.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz