czwartek, 19 kwietnia 2012

...nowościach w mojej kosmetyczce ;))

Witajcie!
Przedstawiam wam kilka produktów, które ostatnio kupiłam w Naturze, Rossmanie i Inglocie.
Z góry przepraszam za sztuczne światło, ale nie chciałam czekać do jutra... bo jutro będzie coś innego :D




Pierwszym produktem, który kupiłam już po raz drugi jest Naturalny Oliwkowy krem do rąk i paznokci z Ziaji. Bardzo go lubię za ten zapach... jest naprawdę piękny. Kupiony za 6zł.



Kolejny produkt również z Ziaji (bardzo lubię kosmetyki tej firmy) to Tonik Nagietkowy. Przeznaczony jest do cery normalnej i suchej, ale nie przeszkadza mi to jako posiadaczce skóry mieszanej ;) Miałam już tonik z tej samej serii tylko, że ogórkowy i sprawdził się. Cudów nie było, ale czy tonik może coś zdziałać na skórze w ciągu kilku sekund?? Chyba nie ;) Kosztował 6zł.


Skusiłam się też na kapsułki Rival de Loop Anti-Age. Jest to kuracja przeciwzmarszczkowa, ale w składzie nie ma nic groźnego dla cery bez zmarszczek (oby jak najdłużej ;D) Miałam wersję niebieską (Hydro) i po tygodniu stosowania zauważyłam sporą różnicę w wyglądzie mojej cery. Czas więc na pomarańczowe... Kupione w Rossmanie za ok. 5zł.


Przejdźmy do kolorówki... Kupiłam cień z Inglota (numer 397 Pearl). Ciężko mi określić jaki to odcień i zdjęcie też przekłamuje kolory, ale post o wszystkich naszych cieniach z tej firmy pojawi się wkrótce ;))  Koszt 10zł.


Również w Inglocie kupiłam kredkę do powiek w numerze 42. To taki bakłażanowy kolor ;)
Czaiłam się na taki odcień fioletu, bo pięknie podkreśla zielone oczy. Kosztowała 16zł.


Zakupiłam też dwa lakiery do paznokci. Pierwszy z nowej serii My Secret (numer 156, Exotic Cockail)
Lakierów kolorowych z tej firmy nie miałam, ale mam nadzieję, że się polubimy ;) Koszt to 7zł.


I drugi z Essence. Jest to lakier nawierzchniowy z brokatem. Ostatnio bardzo podobają mi się paznokcie dodatkowo podkreślone tego tylu lakierem. Całe 8 zł w Naturze.


I na koniec coś nie dla mnie, ale dla moich pędzi do makijażu, żebym miała je w czym kąpać.
Szampon dla dzieci Hipp. Oliwka z tej firmy jest rewelacyjna więc szampon też się sprawdzi ;) Nie pamiętam dokładnie ceny, ale pewnie około 13-14zł.




To by było na tyle moich zakupów. 
Pozdrawiam was serdecznie :)
R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz